MyCBDR (Patient Portal)
Welcome
Login
Please note: Do not include any personal medical information in your Help Request
Home
Solutions
Enter your search term here...
Search
New support ticket
Check ticket status
Knowledge base
FAQs MyCBDR
FAQ's
11
Why am I being asked to change my password
Password Reset on the myCBDR app
Fixing error message for IE 8,9,10 users
It's been more than 48 hours since I registered. Why have I not received a temporary password?
Why can't I enter more than 100 vials at a time in Received Products?
See all 11 articles
Tutorials
8
MyCBDR app set up instructions - Video
MyCBDR web set up instructions - Video
Using myWAPPS with MyCBDR
How to create a report from MyCBDR
New Feature: Record a Bleed without recording a treatment.
See all 8 articles
MyCBDR - Checklists
Checklists
1
Checklist- Registering for MyCBDR
Mon RCTC- Base de connaissances
MonRCTC FAQ
13
Mon mot de passe temporaire ne fonctionne pas. Pourquoi?
Il n'y a aucun produit à sélectionner dans MonRCTC/MyCBDR Enregistrer un produit. Pourquoi?
Informations importantes l'actualisation de l’ Application MonRCTC/MyCBDR
Informations importantes des problèmes de l'actualisation de l'Application Android- Mis à jour le 12 juin
Ça fait plus de 48 heures que je me suis inscrit(e). Pourquoi n'ai-je pas reçu un mot de passe temporaire?
See all 13 articles